Sõnastik on koostatud Tartu Ülikooli eesti ja võrdleva rahvaluule osakonnas projekti "Argikultuur: terminoloogilised ja allikakriitilised aspektid" raames (alustatud 2005. aastal). Projekti rahastas Eesti Haridus- ja Teadusministeerium: riiklik programm "Eesti keel ja rahvuslik mälu" (2004-2008), allprogramm "Rahvuslik mälu ja identiteet". Sõnastik on üle toodud Tartu Ülikooli serverist Eesti Kirjandusmuuseumi serverisse 2019. aastal.
Puhastusvedeliku "Energine" reklaam ajakirjas "Ladies' Home Journal". Suurbritannia, 1929. Esimese ja Teise maailmasõja vahelisel ajal õpetasid töösturid ja reklaamitootjad rahvast hügieeninõudeid järgima märksa tõhusamalt kui tervishoiuspetsialistid.
Foto- allikas: Adrian Forty. Objects of Desire. Design and Society since 1750. New York: Thames and Hudson, 2000, 181.