e-sõnastik
Argikultuuri uurimise terminoloogia
mõiste
illustratsioon
tähestikuline otsing  A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Õ Ä Ö Ü | kõik tähestikuline otsing  A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Õ Ä Ö Ü | kõik

Sõnastik on koostatud Tartu Ülikooli eesti ja võrdleva rahvaluule osakonnas projekti "Argikultuur: terminoloogilised ja allikakriitilised aspektid" raames (alustatud 2005. aastal). Projekti rahastas Eesti Haridus- ja Teadusministeerium: riiklik programm "Eesti keel ja rahvuslik mälu" (2004-2008), allprogramm "Rahvuslik mälu ja identiteet". Sõnastik on üle toodud Tartu Ülikooli serverist Eesti Kirjandusmuuseumi serverisse 2019. aastal.


UDK 316.72 (031)

Autoriõigused: Tartu Ülikooli eesti ja võrdleva rahvaluule osakond; koostaja ja toimetaja Tiiu Jaago; märksõnaartiklite autorid

Lingid: Eesti Rahvaluule; Eesti Rahva Muuseum; Eesti Kirjandusmuuseum


Eessõna

  mõisteid andmebaasis: 40
  illustratsioone andmebaasis : 48

E-sõnastiku koostajad

  illustratsioon: puhastusvedeliku reklaam. Suurbritannia, 1929
seotud mõisted:
1. tarbimiskultuur

seotud illustratsioonid:
1. automaatpesumasina reklaam. USA, 1950. (fail)
2. jõulumüük ostukeskuses (foto)

illustratsiooni tüüp: foto

illustratsiooni lisainfo:
Puhastusvedeliku "Energine" reklaam ajakirjas "Ladies' Home Journal". Suurbritannia, 1929. Esimese ja Teise maailmasõja vahelisel ajal õpetasid töösturid ja reklaamitootjad rahvast hügieeninõudeid järgima märksa tõhusamalt kui tervishoiuspetsialistid.
Foto- allikas: Adrian Forty. Objects of Desire. Design and Society since 1750. New York: Thames and Hudson, 2000, 181.

    sisene
esilehele  esilehele